Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.11 vteřin. 
Mobile player for multimedia content presentation and processing
Króner, Tomáš ; Číka, Petr (oponent) ; Müller, Jakub (vedoucí práce)
Master’s thesis deals with developing of multimedia application that allow play and receive multimedia files as audio and video. In thesis introduction, there is theory overview about programming language J2ME, its parts and divisions in couple of chapters. The applications developing begin by choosing focus groups and also group of devices that agree with present trends about mobile devices. The next part undertakes selecting development tool NetBeans IDE based on requirements for multimedia develop and also undertakes selecting software development kit Nokia SDK and its short definition. Afterwards, the application and its basic classes and methods are briefly characterized. The chapters of classes and methods are divided according algorithm level, following development description dividing aspect. Program functions are enriched with flow diagrams completing written text, which have marked important points of program. The main chapters describing algorithm parts begin with define audio and video play. The other pages include description of network connection a data transfers. In every part the programmer part, algorithm is analyzed first and than general options and functionality of this area. In file play part, it is selection of file and proceeding to launch playing with function control possibility. In case of network connection, it is access to network and data handling, eventually communication with each other in client - server hierarchy and consequential multimedia content playing. In the end of development part, reader is cognizant of application fault handling that is inherently part of every application working with I/O data. Next chapter is devoted to future development a design resulting to present process. In the thesis it can be found also application description from user’s point of view, user manual a solving incurred problem situations. In the instructions, there are contained screenshots of described parts of program. Reached results and reviews are summarized on the end of the thesis.
Přehrávač skladeb pro iPhone pro výukové účely
Klobása, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro zařízení iPhone, která slouží jako přehrávač hudebních skladeb. Aplikace pracuje s metainformacemi ke skladbě a navrhuje jejich využití při procesu memorizace. Práce je rozdělena do kapitol, kde jsou postupně popisovány vlastnosti cílové platformy iOS, návrh uživatelského rozhraní a jeho testování, zásady tvorby počítačové hudby a zvuku. Jádrem práce je návrh uživatelského rozhraní aplikace společně se strukturou a využitím metainformací ke skladbě. Závěrem práce je popsána realizace výsledné aplikace, provedené testy a další možnosti jejího rozšíření.
Evolution of video games and their impact on society
Kováčik, Dominik ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Šedrlová, Magdalena (vedoucí práce)
The aim of this bachelor’s thesis is to provide a brief history of video games and to analyse their impact on the society. The thesis describes the evolution of video games from the beginning up to year 2010 and the problems, which video game developers had to face during prosperous and difficult periods as well. It also describes several video game peripherals, mainly focusing on the virtual reality. The analysis of the impact of video games on the society is based on several reliable studies conducted mainly by scholars respected in their own fields.
Webový přehrávač videa se slajdy a přepisem
Koriťák, Jan ; Černocký, Jan (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
{Tato práce se zabývá problematikou návrhu a implementace přehrávače videozáznamu s doprovodem slajdů ve webovém prostředí, jakožto JavaScriptového pluginu. Jelikož má výstup této práce sloužit jako náhrada již existujícího přehrávače, je první kapitola věnována jeho podrobné analýze. Další kapitoly se pak věnují samotnému návrhu, implementaci a testování nového přehrávače, na základě znalostí nabytých ve fázi analýzy.
Design DVD přehrávače
Blahynka, Roman ; Sládek, Josef (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh designu stolního DVD přehrávače. Text komplexně popisuje tvorbu návrhu – začíná analýzou vývoje stolních přehrávačů od vynalezení až po současné trendy, pokračuje rozborem technických náležitostí přehrávače a končí popisem samotného procesu navrhování variant řešení. Poslední část textu uvádí podrobný popis aspektů definitivního návrhu a jeho obrazovou dokumentaci.
Multimediální přehrávač pro iOS
Singh, Kevin ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce „Multimediální přehrávač pro iOS“ se zabývá popisem video formátů HLS, MP4, MPEG Transport Stream a DASH. Dále pokračuje zabezpečeným obsahem DRM, reklamami VAST a analytickým nástrojem Google Analytics. V rámci této práce vznikla knihovna v jazyce Swift, jenž tvoří samotný přehrávač. Tento přehrávač umožňuje kromě interaktivního přehrávání videa také zobrazení reklam, titulek, změnu kvality přehrávání, přehrávání AirPlay či stažení obsahu pro offline přehrávání. Funkcionalita pro přehrávání zabezpečeného obsahu nemohlo být dokončeno, neboť vývojáři byl odmítnut přístup k produkčnímu SDK Fairplay ze stary majitele. Vznikla také testovací aplikace, jenž tuto knihovnu v sobě implementuje a dokazuje tak funkčnost vyvíjených funkcionalit.
Audio a video vysílání s využitím real-time protokolu
Křenek, Tomáš ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vysílání multimediálních dat přes počítačovou síť. V první části jsou podány podrobné informace o protokolech RTP a RTCP, pomocí nichž lze realizovat přenos. V dalších kapitolách jsou zmíněny a vysvětleny některé základní pojmy související s řešenou problematikou a následují informace o knihovnách použitých při vývoji aplikací. Ve druhé části práce je implementován přehrávač multimediálních souborů, který využívá kodeky FFmpeg a multimediální knihovnu SDL. Přehrávač je konzolovou aplikací, disponuje základními ovládacími prvky a je schopen reprodukovat multimediální obsah zadaného souboru. Další kapitoly praktické části se věnují problematice RTP komunikace. Jsou implementovány konzolové vysílače a přijímae přenášející data kódovaná pomocí Theory a Vorbisu. V závěru práce jsou shrnuty a zhodnoceny dosažené výsledky.
Nástroj pro prezentování videí a dalšího obsahu na obrazovce s dotykovým vstupem
Zapletal, Libor ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj aplikace pro systémy Windows pomocí technologie WPF zaměřené na prezentování videí s využitím dotykového ovládání. Aplikace je velice jednoduchá na ovládání a jejím hlavním účelem je usnadnit uživateli výběr obsahu, který ho zajímá. Práce popisuje hlavní rysy technologie WPF, analýzu konkurečních řešení, samotný návrh vlastní aplikace a její implementaci. Dále tato práce popisuje řešení různých problémů při vývoji. Na konci práce je zhodnoceno výsledné řešení, jeho další vývoj a také způsob testování.
Domácí multimediální centrum
Sulaiman, David ; Fapšo, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multimediálního centra pro GNU/Linux. Práce začíná teoretickým úvodem, ve kterém je uveden přehled již existujících aplikací, operačních systémů, programovacích jazyků a současného hardwaru. Součástí jsou také výsledky ankety na téma multimédia v domácnosti. Ve druhé části najdeme kompletní návrh jádra systému, rozvržení modulů, nástin možnosti ovládání a krátké shrnutí testování během vývoje. V závěru jsou zachyceny výsledky práce a nástin dalšího vývoje.
Application for PDA for multimedia stream presentation and processing
Javorček, Martin ; Číka, Petr (oponent) ; Müller, Jakub (vedoucí práce)
This thesis deals with creating application for PDA for multimedia stream presentation and processing. Introduction of the thesis is devoted to the theoretical explanation of terms such as PDA (Personal Digital Assistant) and Windows Mobile 6.0. Readers will be acquainted with the technology of .NET Framework and also with its version for mobile equipment .NET Compact Framework. Advantages as well as disadvantages of .NET technology are dealt with in this section together with the same phenomena of C# programming language, which is the basic language used for running our application. Next chapters of the thesis deal with my own design of multimedia application, especially from the point of view of classes. For better orientation and understanding UML diagram is used. UML (Unified Modeling Language) is a graphic language intended for visualization and documentation of programming systems. Except of general description of the classes there is also a detailed explanation of individual attributes and application methods. Their function and purpose are explained here as well. In the next part of the thesis attention is paid to the network communication of the application, both in terms of individual multimedia files transmission and stream transmission. Principles of connection and disconnection between client and server are analyzed in this part. Client’ s part of the application is designed for the mobile equipment with Microsoft Windows Mobile 6.0 operation system and server’s part of application is designed for computers, where Microsoft Windows XP operation system is installed. A concise manual for operating both the applications is included. This part also describes some exceptions which may occur in case of problems with connection. Last chapters describe synchronization of mobile equipment or emulator with a desktop computer and provide the reader with the summary of supported audio formats in multimedia application. All achieved results are summarized in the concluding part of the thesis.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.